ZARZĄDZENIE Nr 39/2008
WÓJTA GMINY TRZCINICA
z dnia 29 sierpnia 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Gminy Trzcinica
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591 , z 2002 r. Nr 23 , poz.220 , Nr 62 , poz. 558 , Nr 113 , poz. 984 , Nr 153 , poz. 1271 i Nr 214 , poz. 1806 , z 2003 r. Nr 80 , poz. 717 , i Nr 162 , poz. 1568 , z 2004 r. Nr 102 , poz. 1055 , Nr 116 , poz. 1203 i Nr 167 , poz. 1759 , z 2005 r. Nr 172 , poz. 1441 i Nr 175 , poz. 1457 oraz z 2006 r. Nr 17 , poz. 128 i Nr 181 , poz.1337, z 2007r. Nr 48, poz. 327 i Nr 138 , poz.974 i Nr 173 , poz.1218) zarządzam , co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Nr 11/2008 Wójta Gminy Trzcinica z dnia 11 lutego 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trzcinica , wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 7 w ust.1 pkt.2 otrzymuje brzmienie:
„2) samodzielne stanowiska:
a) Stanowisko d/s obsługi rady gminy i jej organów oraz archiwum (ORG),
b) Stanowisko d/s działalności gospodarczej ,zdrowia,kultury, sportu (DKS),
c) Stanowisko d/s oświaty gminnej, kultury, promocji, funduszy pomocowych
i współpracy zagranicznej (OGZ),
d) Stanowisko informatyk (INF) , dla spraw wojskowych, obrony cywilnej
i zarządzania kryzysowego (WOC).
2) w § 20 po punkcie 19 dodaje się punkty 20 i 21 w następującym brzmieniu:
„20) załatwianie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów , przyjmowanie wniosków, przygotowywanie do wydania decyzji , współpraca z dyrektorami szkół – szczególnie w zakresie stypendiów za wyniki w nauce i za osiągnięcia sportowe , opracowywanie dokumentacji z tym związanych”,
21) prowadzenie spraw dot. dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia przygotowania zawodowego”.
3) w § 22 wprowadza się następujące zmiany:
a) w punkcie 10) skreśla się wyrazy: „stowarzyszeniami i organizacjami
społecznymi”,
b) po punkcie 19 dodaje się pkt. 20 w brzmieniu:
„20) pełnienie funkcji kierownika kancelarii tajnej”.
4) w § 23 punkty 8, 9 i 10 otrzymują brzmienie:
„8) prowadzenie spraw z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej ,zdrowia oraz osób niepełnosprawnych,
9) prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu oraz spraw dotyczących zakładowego funduszu świadczeń spocjalnych ,
10)prowadzenie spraw związanych z kulturą i sztuką, kulturą fizyczną, sportu, turystyki i wypoczynku”.
5) skreśla się § 25.
6) § 26 otrzymuje brzmienie:
„Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw oświaty gminnej, kultury, promocji, funduszy pomocowych i współpracy zagranicznej w szczególności należy:
1) prowadzenie spraw dotyczących oświaty wynikających głównie z ustaw:
a) o systemie oświaty i o systemie informacji oświatowej, przygotowywanie projektów uchwał dot. reorganizacji oświaty ,plany sieci szkół, obwodów szkolnych , aktów założycielskich , statutów szkół , sprawozdań dot. oświaty, projektów organizacyjnych szkół i placówek , itp.
b) Karta Nauczyciela – opracowywanie projektów regulaminów wynagradzania, premiowania, planu dofinansowania doskonalenia zawodowego, itp. oraz innych ustaw dot. oświaty a także rozporządzeń wydanych na podstawie ustaw w zakresie spraw dot. oświaty gminnej,
to jest w szczególności: współdziałanie z dyrektorami zespołów szkół,
związkami zawodowymi,Kuratorium Oświaty w Poznaniu i KO w Poznaniu -
Wydziałem Nadzoru Pedagogicznego w Kaliszu,
2) prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania środków funduszy pomocowych z Unii Europejskiej , przygotowywanie wniosków , realizacji oraz rozliczanie otrzymanych funduszy z wyłączeniem funduszy na remonty, modernizacje i inwestycje kubaturowe i liniowe , realizowane w ramach Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej,Nieruchomości , Rolnictwa , BHP , Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego ,
3) inicjowanie zadań z zakresu kultury , promocji i sportu,
4) prowadzenie spraw związanych z wypoczynkiem dzieci i młodzieży oraz
funkcjonowaniem świetlic środowiskowych, Zielonych Wakacji, siłowni
i innych form rekreacji i zajęć pozaszkolnych,
5) prowadzenie spraw z zakresu współpracy z mediami prasa, radio , telewizja
oraz współpracy z zagranicą i integracji z Unią Europejską,
6) prowadzenie spraw związanych z działalnością stowarzyszeń, w tym
m.inn. stowarzyszeń międzygminnych.”
7) w § 27 po punkcie 13 dodaje się punkty od 14 do 22 w brzmieniu:
„14) prowadzenie spraw wojskowych,współdziałanie z organami wojskowymi,
zakwaterowania sił zbrojnych,
15) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem poboru,
16) prowadzenie spraw związanych z rejestracją przedpoborowych, tworzeniem formacji obrony cywilnej ,
17) przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i klęsk żywiołowych,
18) prowadzenie spraw dot. obrony cywilnej i innych spraw obronnych
określonych odrębnymi przepisami w tym m.inn. działania systemu
powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz wykrywania skażeń ,
organizowania i prowadzenia rozśrodkowania ludności , przygotowanie
do działania formacji obrony cywilnej,
19) koordynacja i realizacji przedsięwzięć z udziałem sił i środków obrony
cywilnej w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych,
20) prowadzenie dokumentacji oraz koordynacja zadań związanych ze Stałym
Dyżurem na potrzeby Wójta,
21) prowadzenie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego,
22) zastępstwo Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Trzcinicy.”
8) dotychczasowe § od 26 do 30 otrzymują odpowiednio kolejność jako § 25 do 29.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Trzcinica.
Zarządzenie wchodzi w życiem z dniem 29 sierpnia 2008 r. z wyjątkiem § 1 pkt 2 i 6 niniejszego zarządzenia , które wchodzą w życie z dniem 1 października 2008 r.
Wójt Gminy Trzcinica
(-) mgr Grzegorz Hadzik