Trzcinica: Modernizację Domu Ludowego w m. Laski, Wodziczna, Trzcinica, Piotrówka oraz budynku socjalnego przy boisku sportowym w m. Trzcinica- etap II
Numer ogłoszenia: 33714 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację Domu Ludowego w m. Laski, Wodziczna, Trzcinica, Piotrówka oraz budynku socjalnego przy boisku sportowym w m. Trzcinica- etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy : DL Laski Przebudowa sanitariatów - wykonanie posadzek cementowych i ułożenie płytek m2 - 28,00 wykonanie ścianek działowych wraz tynkami m2 - 37,20 i ułożeniem płytek ceramicznych na ścianach m2 - 96,70 malowanie wewnętrzne m2 - 86,92 wymiana stolarki drzwiowej szt.- 11, ułożenie wełny mineralnej gr. 15 cm na stropie dużej sali na piętrze m2 - 534,33 , wykucie otworów i osadzenie kratek wentylacyjnych, wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - montaż 4 szt. umywalek oraz elektryczne podgrzewacze przepływowe , 5 szt. ustępów kompakt i 1 szt. pisuara, wykonanie instalacji co grzejniki w WC oraz wentylacji - nawiewnej pod oknami z czerpnią 33 szt. oraz wywiewnej wentylatory o średnicy otworu ssącego 125 typ TURBO w WC szt. 2 i grawitacyjna wywietrznikiem dachowym fi 315 szt. 3 - sala na piętrze. Roboty dodatkowe - IMPREGNACJA OGNIOOCHRONNA 2-KROTNA PASA DOLNEGO WIĄZARÓW DESKOWYCH - ZAŁOŻENIE OCHRONNYCH RUR KARBOWANYCH NAD STROPEM - WCIAGNIĘCIE PRZEWODÓW DO RUR OCHRONNYCH - MONTAŻ NOWYCH ŁACZNIKÓW OSWIETLENIOWYCH - MONTAŻ NOWEGO ZABEZPIECZENIA DLA OŚWIETLENIA W ISTNIEJĄCEJ TABLICY ROZDZIELCZEJ, POPRZEZ ZAMONTOWANIE 2 SZT ZABEZPIECZEŃ TYPU S 301 - WYMIANA LAMP ŻAROWYCH NA TYPU PLAFONIERA - MONTAZ LAMP ŚWIETLÓWKOWYCH 30 SZT Z RASTERM MOCOWANYCH NA SUFICIE - WYKONANIE NOWEGO PODEJSCIA POD ŁĄCZNIKI Z TABLICY ROZDZIELCZEJ PRZEWODEM YDYp 3X2,5mm2 DL Wodziczna ZAKRES ROBÓT: - ŚCIĘCIE LUB ZERWANIE LUŹNYCH CZĘŚCI POKRYCIA PAPOWEGO WRAZ Z OBRÓBKAMI Z BLACY UŁOŻENIE IZOLOCJI POZIOMEJ PŁYTY Z WEŁNY MIN. GR. 15CM, POKRYCIE PAPA TERMOZGRZEWALNA DWUWUWARSTWOWO - MONTAŻ RYNIEN I RUR SPUSTOWYC PCV NP. MARLEY - DEMONTAZ I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNETRZNEJ NA OŚCIEŻNICACH REGULOWANYCH SKRZYNKOWYCH - WYKONANIE WARSTWY WYRÓWNAWCZEJ NA POSADZKACH I ZAŁOŻENIE PŁYTEK GRES SZKLIWIOWNYCH WRAZ Z COKOŁEM, - ZAŁOŻENIE W POM. 2,3 PŁYTEK ŚCIENNYCH GLAZUROWANYCH NA WYSOKOŚC 1,5M - MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW 2-KROTNIE FARBAMI EMULSYJNYMI PO WCZEŚNIEJSZYM 2-KROTNYM GIPSOWANIU - WYKONANIE ŚCIANKI Z PŁYT GIPS.-KARTON. WODOODPORNYCH NA PROFILU STALOWYM 55; - MONTAŻ KOMINKA - ROZBIÓRKA PIECA KAFLOWEGO, ŚCIANEK DZIAŁOWYCH ORAZ UZUPEŁNIENIE OTWORU OKIENNEGO - WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - MONTAŻ SUFITU PODWIESZANEGO - DEMONTAZ URZĄDZEŃ SANITARNYCH I MONTAŻ NOWEJ MISKI USTĘPOWEJ, UMYWALI I ZLEWOZMYWAKA Z BLACHY NIERDZEWNEJ 2-KOMOROWEGO Z OCIEKACZEM NA SZAFCE - WYKONANIE KANALIZACJI Z RUR PCV - MONTAZ BATERII STOJĄCYCH - MALOWANIE FARBA OLEJNĄ - MONTAŻ KOMINKA WOLNOSTOJĄCEGO ŻELIWNEGO Z NADMUCHEM - WYKONANIE OPASKI WOKÓŁ BUDYNKU Z KOSTKI BRUKOWEJ DL Piotrówka DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRYCZNYCH NAGRZEWNIC POWIETRZA O MOCY DO 30 kW TYP ENWS-15/30 LUB RÓWNOWAŻNE SZT. 2 ORAZ ZAKUP I DOSTAWĘ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ WYPOSAŻENIA ZAŁ NR 1b DL Trzcinica ŁAZIENKA - UŁOŻENIE PŁYTEK GLAZUROWYCH NA ŚCIANIE 50,26 M2 WYKONANIE ŚCIANKI SKKI - 11,02 M2 , WYKONANIE KANAALIZACJI Z RUR PCV MONTAŻ PISUARA I 2 USTĘPÓW KOMPAKT, 3 SZT. UMYWALEK ORAZ 2 SZT.ELEKTRYCZNYCH PODGRZEWACZY WODY , MONTAŻ GRZEJNIKA STALOWEGO ŁAZIENKOWEGO O WYS. DO 1200 MM, WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZETEM I OŚWIETLENIEM , WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM ORAZ ZAKUP I DOSTAWĘ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ WYPOSAŻENIA ZAŁ NR 1b Budynek socjalny przy boisku sportowym ZAKUP I DOSTAWĘ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ WYPOSAŻENIA ZAŁ NR 1b.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2, 32.20.00.00-6, 39.00.00.00-2, 42.51.30.00-5, 39.71.13.61-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum jedną robotę budowlaną tożsamą lub zbliżoną z zakresem przedmiotu zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania i elektrycznej ; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną na budynku użyteczności publicznej lub przemysłowym, o wartości robót co najmniej 100 tyś. zł. brutto.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Należy przedstawić informacje na temat osoby - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych oraz formularz cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47 piętro pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47 parter pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w/w przedsięwzięcia inwestycyjne przewidziane są do dofinansowania z funduszy europejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 - wysokości 75% poniesionych kosztów kwalifikowanych operacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wywieszono w dniu 02.03.2011 r.