Trzcinica: :Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w m. Kuźnica Trzcińska, Ignacówka Druga i Siemionka
Numer ogłoszenia: 61542 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.trzcinica,com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: :Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w m. Kuźnica Trzcińska, Ignacówka Druga i Siemionka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Zakres rzeczowy : dotyczy drogi w m. Kuźnica Trzcińska 1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogowych) w terenie równinnym - 0,200 km 2.roboty ziemne wykonywanie wykopu koryta o gł. 10,0 cm - 68,00 m3 wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypów 3. plantowanie skarp i dna wykopów - 400,00 m2 4. wykonanie koryta drogi gł. 27 cm - 680,00 m2 5. podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 23 cm - 680,00 m2 6.skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 680,00 m2 7.warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości warstwy 4 cm - 640,00 m2 dotyczy drogi w m. Ignacówka Druga 1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogowych) w terenie równinnym - 0,200 km 2.roboty ziemne wykonywanie wykopu koryta o gł. 10,0 cm - 68,00 m3 wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypów 3. plantowanie skarp i dna wykopów - 400,00 m2 4. wykonanie koryta drogi gł. 27 cm - 680,00 m2 5. podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 23 cm - 680,00 m2 6.skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową - 680,00 m2 7.warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości warstwy 4 cm - 640,00 m2 dotyczy drogi w m. Siemionka 1.poszerzenie konstrukcji nawierzchni jezdni o 1,00 m na dł. 400 m drogi 2. wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni kamieniem łamanym o śr. gr. 12 cm i dł. 400m 3.ułożenie warstwy ścieralnej z bet. asf. o gr. 5 cm na dł. 400 m 4. wykopanie rowu odwadniającego na dł. 58 m , czyszczenie rowu na dł. 82 m wykonanie poboczy na całej dł. drogi - 400m 5. ułożenie ścieku z prefabrykatów betonowych na dł. 137 m 6. wykonanie 1 szt. wpustu deszczowego z podł. do istn. studni przykanalikiem dł. 4 m z rur pcv fi 160 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji dobrej jakości wykonanych robót na kres 60 m-cy od daty odbioru końcowego robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum dwie roboty budowlane tożsame lub zbliżone z zakresem przedmiotu zamówienia , o wartości robót co najmniej 400 tyś. zł. brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ustanowiono warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Należy przedstawić informacje na temat osoby - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Oświadczenie, że osoba - kierownik robót, wskazany w wykazie który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia określone odrębnymi przepisami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych oraz dowód wniesienia wadium. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej podmiotów - wykonawców, należy złożyć pełnomocnictwo upoważnionych przez wykonawców osoby lub osób do składania oferty wspólnie, reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy o wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo niniejsze winno być podpisane przez prawnie upoważnione do tego osoby w poszczególnych podmiotach: pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47 piętro pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy 63-620 Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47 parter pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wywieszono w dniu 01.04.2011 r.