Zarządzenie nr 46 /2011
Wójta Gminy Trzcinica
z dnia 4 października 2011 r.
zmieniające w sprawie zasad rachunkowości w Budżecie Gminy oraz Urzędzie Gminy Trzcinica stosowanych przy realizacji projektu nr 00130-6930-UM1530007/10 w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi ” objętego PROW na lata 2007-2013 tj. zadania finansowanego z wykorzystaniem środków pomocowych .
Na podstawie art. 10 ust.2 z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości ( Dz. U. z 2009 r Nr 152 poz.1223, Nr 157 poz.1241 , Nr 165 poz.1316 zm. z 2010 r Nr 47 poz. 278 ) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych , samorządowych zakładów budżetowych , państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej ( Dz. U. Nr 128 poz. 861 ) zarządza się co następuje :
§ 1
W Zarządzenie nr 11/11 Wójta Gminy Trzcinica z dnia 28 lutego 2011r. w sprawie zasad rachunkowości w Budżecie Gminy oraz Urzędzie Gminy Trzcinica stosowanych przy realizacji projektu nr 00130-6930-UM1530007/10 w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi ” objętego PROW na lata 2007-2013 tj. zadania finansowanego z wykorzystaniem środków pomocowych wprowadza się następujące zmiany:
W załączniku nr 2 tj. - Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów związanych z realizacją zadania - wprowadza się zmiany w brzmieniu załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia .
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy .
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
Załącznik nr 1
do Zarządzenie Nr 46 /11
Wójta Gminy Trzcinica
z dnia 4 października 2011 r.
Wykaz osób uprawnionych do podpisywania pod względem merytorycznym , formalno-rachunkowym , zatwierdzenia do wypłaty , potwierdzenia za zgodność z oryginałem , tj. dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu nr NR 00130-6930-UM1530007/10 z dnia 9 listopada 2010 „Remont Domów Ludowych w Aniołce Pierwszej , Kuźnicy Trzcińskiej i Smardzach oraz remont budynku nr 18 w Pomianach pełniących funkcję świetlic wiejskich ”.
LP |
Wyszczególnienie |
Imię i Nazwisko |
Stanowisko |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Podpisanie dokumentów pod względem merytorycznym |
Andrzej Stryjakiewicz |
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej, Nieruchomości, Rolnictwa, BHP, Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego |
2 |
Podpisanie dokumentu pod względem formalno-rachunkowym Dekretacja dokumentu |
Grzegorz Baraniak |
Skarbnik |
3 |
Wprowadzenie do ksiąg rachunkowych |
Irena Wojciak |
stanowiska d/s księgowości budżetowej |
4 |
Potwierdzenie za zgodność z oryginałem |
Romuald Trzepizur |
Sekretarz Gminy ( z-ca Wójta ) |
5 |
Kontrasygnata |
Grzegorz Baraniak |
Skarbnik |
6 |
Potwierdzenie zgodności z prawem zamówień publicznych |
Józef Żłobiński |
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i rolnictwa |
7 |
Zatwierdzenie do wypłaty |
Grzegorz Hadzik |
Kierownik Urzędu Gminy ( Wójt Gminy ) |