ZARZĄDZENIE  Nr  39/2008

WÓJTA GMINY  TRZCINICA

  z dnia   29 sierpnia  2008 r.

                   zmieniające  zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Gminy Trzcinica

          Na podstawie art. 33 ust. 2  ustawy z dnia  8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591 ,  z 2002 r.  Nr 23 , poz.220 , Nr 62 , poz. 558 , Nr 113 , poz. 984 , Nr 153 , poz. 1271     i Nr 214 , poz. 1806 ,  z 2003 r.  Nr 80 , poz. 717 ,  i Nr 162 , poz. 1568 ,  z 2004 r.  Nr 102 , poz. 1055 , Nr 116 , poz. 1203  i Nr 167 , poz. 1759  , z 2005 r. Nr 172 ,   poz. 1441  i Nr 175 , poz. 1457 oraz   z 2006 r.  Nr 17 , poz. 128 i Nr 181 , poz.1337, z 2007r.  Nr 48, poz. 327 i Nr 138 , poz.974  i Nr 173 , poz.1218) zarządzam , co następuje:

   § 1

 

W Zarządzeniu Nr 11/2008 Wójta Gminy Trzcinica z dnia 11 lutego 2008 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trzcinica , wprowadza się następujące zmiany:

     1) w § 7  w ust.1 pkt.2  otrzymuje brzmienie:

„2) samodzielne stanowiska:

    a) Stanowisko d/s obsługi rady gminy i jej organów oraz archiwum (ORG),

    b) Stanowisko d/s działalności gospodarczej ,zdrowia,kultury, sportu (DKS),

   c) Stanowisko d/s oświaty gminnej, kultury, promocji, funduszy pomocowych 

      i współpracy zagranicznej (OGZ),

  d)  Stanowisko  informatyk (INF) , dla  spraw  wojskowych, obrony  cywilnej 

      i zarządzania kryzysowego (WOC).

       

   2)   w § 20  po punkcie 19 dodaje się punkty 20  i  21  w następującym brzmieniu:

„20) załatwianie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów , przyjmowanie wniosków, przygotowywanie do wydania decyzji , współpraca  z dyrektorami szkół – szczególnie w zakresie stypendiów  za wyniki w nauce i za osiągnięcia sportowe , opracowywanie dokumentacji z tym związanych”,

21) prowadzenie spraw dot. dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia przygotowania zawodowego”.

 

   3)  w  § 22  wprowadza się następujące zmiany:

a) w punkcie 10) skreśla się wyrazy: „stowarzyszeniami i organizacjami

społecznymi”,

b) po punkcie 19 dodaje się pkt. 20  w brzmieniu:

              „20) pełnienie funkcji kierownika kancelarii tajnej”.

 

    4)  w  § 23  punkty 8, 9  i 10 otrzymują brzmienie:

„8) prowadzenie spraw z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej ,zdrowia oraz osób niepełnosprawnych,

9)     prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu  oraz spraw dotyczących  zakładowego funduszu świadczeń spocjalnych ,

10)prowadzenie spraw związanych z kulturą i sztuką, kulturą fizyczną, sportu, turystyki i wypoczynku”.

 

     5)   skreśla się § 25.

 

6)     § 26  otrzymuje brzmienie:

„Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw oświaty gminnej, kultury, promocji, funduszy pomocowych i współpracy zagranicznej w szczególności należy:

 

1)     prowadzenie spraw  dotyczących oświaty wynikających głównie z ustaw:

 

a) o systemie oświaty i o systemie informacji oświatowej, przygotowywanie  projektów uchwał dot. reorganizacji oświaty ,plany sieci szkół,  obwodów szkolnych , aktów założycielskich , statutów szkół , sprawozdań dot. oświaty, projektów organizacyjnych szkół i placówek , itp.

 

b)  Karta Nauczyciela – opracowywanie projektów regulaminów  wynagradzania, premiowania, planu dofinansowania doskonalenia zawodowego, itp. oraz innych ustaw dot.  oświaty a także rozporządzeń wydanych na podstawie ustaw w zakresie spraw dot. oświaty gminnej,

to jest  w szczególności: współdziałanie  z dyrektorami zespołów szkół,   

związkami zawodowymi,Kuratorium Oświaty w Poznaniu i  KO w Poznaniu -

          Wydziałem Nadzoru Pedagogicznego w Kaliszu,

 

2)     prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania środków funduszy pomocowych  z Unii Europejskiej , przygotowywanie wniosków , realizacji oraz rozliczanie otrzymanych funduszy z wyłączeniem funduszy na remonty, modernizacje  i inwestycje kubaturowe i liniowe , realizowane w ramach Referatu Gospodarki  Komunalnej, Mieszkaniowej,Nieruchomości , Rolnictwa , BHP , Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego ,

3)     inicjowanie zadań z zakresu  kultury , promocji i sportu, 

4)     prowadzenie spraw związanych z wypoczynkiem dzieci i młodzieży oraz

funkcjonowaniem świetlic środowiskowych, Zielonych Wakacji, siłowni

i innych form rekreacji i zajęć pozaszkolnych,

     5) prowadzenie spraw z zakresu współpracy z mediami prasa, radio , telewizja

         oraz  współpracy z zagranicą  i  integracji z Unią Europejską,

    6) prowadzenie  spraw  związanych  z  działalnością   stowarzyszeń,  w  tym

         m.inn. stowarzyszeń międzygminnych.”

7)  w § 27 po punkcie 13 dodaje się  punkty od 14 do 22  w brzmieniu:

 

      „14) prowadzenie spraw wojskowych,współdziałanie z organami wojskowymi,

zakwaterowania sił zbrojnych,

15) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem poboru,

16) prowadzenie spraw związanych z rejestracją przedpoborowych, tworzeniem formacji obrony cywilnej ,

17) przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i klęsk żywiołowych,

18) prowadzenie   spraw   dot.  obrony   cywilnej   i   innych   spraw   obronnych 

   określonych    odrębnymi    przepisami    w   tym  m.inn.   działania   systemu  

  powszechnego     ostrzegania   i     alarmowania   oraz    wykrywania    skażeń ,  

  organizowania    i   prowadzenia    rozśrodkowania   ludności ,   przygotowanie

 do  działania formacji obrony cywilnej,

19) koordynacja i realizacji przedsięwzięć  z udziałem sił i środków obrony

      cywilnej w akcjach zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych,

20) prowadzenie dokumentacji oraz koordynacja zadań związanych ze Stałym

      Dyżurem na potrzeby Wójta,

21) prowadzenie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego,

22) zastępstwo Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Trzcinicy.”

8) dotychczasowe § od 26 do 30  otrzymują odpowiednio kolejność jako  § 25 do 29.

§ 2

 

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Trzcinica.

 § 3

 

Zarządzenie wchodzi w życiem z dniem 29 sierpnia 2008 r. z wyjątkiem  § 1  pkt 2 i 6   niniejszego zarządzenia , które wchodzą w życie z dniem 1  października  2008 r. 




                                                                                                                                                                            Wójt Gminy Trzcinica
                                                                                                                                                                          (-) mgr Grzegorz Hadzik