obrazek

obrazek

obrazek

Trzcinica: Remont Domu Ludowego w Wodzicznej, Laskach, Trzcinica i Piotrówka oraz remont budynku socjalnego przy boisku sportowym w Trzcinica
Numer ogłoszenia: 249275 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Ludowego w Wodzicznej, Laskach, Trzcinica i Piotrówka oraz remont budynku socjalnego przy boisku sportowym w Trzcinica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: DL Laski 1. DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ 2. MONTAŻ NOWEJ STOLARKI OKIENNEJ Z PCV (PROFIL 5-CIO KOMOROWY, SZYBA O WSPÓŁCZYNNIKU U=1,1 W/M2K, W RAMIE ZAMONTOWANE NAWIETRZAKI HIGROSKOPOWE AUTOMATYCZNE), - 112,94M2 schematy okien pokazane w zał. nr 7 3. NOWE OKNA OBROBIONE OD WEWNĘTRZ I ZEWNĄTRZ WZDŁUŻ OŚCIEŻY, 4. OKNA USZCZELNIONE WZDŁUŻ PARAPETÓW WEWNETRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH SILIKONEM, 5. ŚCIANY I SUFITÓW MALOWANE 2-KROTNIE FARBAMI EMULSYJNYMI AKRYLOWYMI NA UPRZEDNIO PRZYGOTOWANYM PODŁOŻU - 692,25 M2 6. STOLARKA DRZWIOWA MALOWANA 2-KROTNIE FARBĄ OLEJNĄ. - 68,65 M2 7. MATERIAŁ ROZBIÓRKOWY DO ZAGOSPODAROWANIA PRZEZ WYKONAWCĘ. DL Trzcinica 1. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIOWEJ WRAZ Z ŁACZNIKAMI I GNIAZDAMI; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO; W POMIESZCZENIACH OPRAWY ŚWIETLÓWKOWE 2X36W, ISTNIEJĄCA INSTALACJA NIE PODLEGA DEMONTAZOWI; 2. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ODGROMOWEJ 3. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI WOD-KAN OPARTEJ O RURY MIEDZIANE W OTULINIE POLIURETANOWEJ I PVC; ZAKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ MONTAŻ NOWEGO WYPOSAŻENIA SANIATARNEGO; ZAOPATRZENIE W CUW ZAKŁADA SIĘ Z PRZEPŁYWOWEGO PODGRZEWACZA WODY; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO, 4. WSZYSTKIE POMIESZCZENIA WYPOSAZONE W WENTYLATORY MECHANICZNE WYWIEWNE UMIESZCZONE W SCIANACH, 5. W CAŁOŚCI ZAKŁADA SIĘ WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ NA NOWĄ Z OŚCIEŻNICAMI SKRZYNKOWYMI; STOLARKA ZEWNETRZNA PCV NA PROFILACH DRZWIOWYCH PEŁNA Z WYPEŁNIENIEM PŁYTAMI WARSTWOWYMI TERMOIZOLACYJNYMI - 10,79 M2 DRZWI DO KOTŁOWNI P.POŻ. - 4,20 M2 6. ISTNIEJACE OKNA DREWNIANE PRZEZNCZA SIĘ DO WYMIANY NA NOWE Z PVC O PROFILU 5-KOMOROWYM Z SZYBĄ O WSPÓŁCZYNNIKU U=1,1 W/M2K; OKNA OSADZANE NA DYBLE ZEWNETRZNE - 6,47 M2 schematy okien pokazane w zał. nr 7 7. OKŁADZINY SCIAN Z PŁYTEK CERAMICZNYCH GLAZUROWANYCH NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; NAROZNIKI ZEWNETRZNE ZAMKNIETE LISTWAMI PCV -70,46 M2 8. WYKŁADZINY PODŁÓG Z PŁYTEK GRES - 361,02, M2 NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; COKOLIKI Z PŁYTEK CERAMICZNYCH 9. ZAKŁADA SIĘ ROZBIÓRKE ISTNIEJĄCYCH PODŁÓG DREWNIANYCH A W ICH MIEJSCE NALEZY WYKONAĆ PODKŁADY PIASKOWE, NASTEPNIE PODKŁADY BETONOWE Z BETONU B-7,5, NASTEPNIE IZOLACJĘ PRZECIWWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE IZOSLACJĘ TERMICZNA Z STYROPIANU FS 20 GRUB.8CM, NASTEPNIE IZOSLACJE PRZECIWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE PODŁOŻE BETONOWE Z BETONU B15 ZBROJONE SIATKĄ Z PRETÓW FI 6 10X10, 10. PARAPETY WEWNETRZNE Z PCV A ZEWNETRZNE ALUMINIOWE 11. MATERIAŁ ROZBIÓRKOWY DO ZAGOSPODAROWANIA PRZEZ WYKONAWCĘ, 12. ROBOTY MALARSKIE WYKONAĆ FARBAMI EMULSYJNYMI AKRYLOWYMI ORAZ OLEJNYMI; ZAKŁADA SIĘ MALOWANIE 2-KROTNE malowanie emulsyjne - 649,83 M2 , MALOWANIE OLEJNE - 105,02 M2 DL Wodziczna 1. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIOWEJ WRAZ Z ŁACZNIKAMI I GNIAZDAMI; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO; W SANITARIATACH OPRAWY ŻAROWE (PLAFONIERY 60W) W POZOSTAŁYCH POMIESZCZENIACH OPRAWY ŚWIETLÓWKOWE 2X36W, ISTNIEJĄCA INSTALACJA NIE PODLEGA DEMONTAZOWI; 2. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ODGROMOWEJ 3. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI WOD-KAN OPARTEJ O RURY MIEDZIANE I PVC; ZAKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ MONTAŻ NOWEGO WYPOSAŻENIA SANIATARNEGO; ZAOPATRZENIE W CUW ZAKŁADA SIĘ Z BOJLERÓW ELEKTRYCZNYCH O POJ. 150DM3; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO, 4. WSZYSTKIE POMIESZCZENIA WYPOSAZONE W WENTYLATORY MECHANICZNE WYWIEWNE UMIESZCZONE W SCIANACH, 5. W CZĘŚCI ZAKŁADA SIĘ WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ NA NOWĄ Z OŚCIEŻNICAMI SKRZYNKOWYMI; STOLARKA POZOSTAJĄCA MALOWANA 2-KROTNIE FARBAMI OLEJNYMI; STOLARKA ZEWNETRZNA PCV NA PROFILACH DRZWIOWYCH PEŁNA Z WYPEŁNIENIEM PŁYTAMI WARSTWOWYMI TERMOIZOLACYJNYMI, 6. ISTNIEJACE OKNA DREWNIANE PRZEZNCZA SIĘ DO WYMIANY NA NOWE Z PVC O PROFILU 5-KOMOROWYM Z SZYBĄ O WSPÓŁCZYNNIKU U=1,1 W/M2K; OKNA OSADZANE NA DYBLE ZEWNETRZNE - 47,82 M2 schematy okien pokazane w zał. nr 7 7. DO OGRZEWANIA SALI WIDOWISKOWEJ WYKONAĆ INSTALACJE ELEKTRYCZNĄ DLA NAGRZEWNIC ELEKTRYCZNYCH NADMUCHOWYCH 8. SCIANKI DZIAŁOWE NALEZY WYKONAC Z CEGŁY DZIURAWKI NA ZAPRAWIE CEM.-WAP. M-7 O GRUB. 6,5CM; 9. TYNKI II I III WARSTWOWE WYKONYWANE RECZNIE 10. OKŁADZINY SCIAN Z PŁYTEK CERAMICZNYCH GLAZUROWANYCH NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; NAROZNIKI ZEWNETRZNE ZAMKNIETE LISTWAMI PCV - 77,52 M2 11. WYKŁADZINY PODŁÓG Z PŁYTEK GRES NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; COKOLIKI PROJEKTUJE SIE Z PŁYTEK CERAMICZNYCH - 116,55 M2 12. ZAKŁADA SIĘ ROZBIÓRKE ISTNIEJĄCYCH PODŁÓG DREWNIANYCH A W ICH MIEJSCE NALEZY WYKONAĆ PODKŁADY PIASKOWE, NASTEPNIE PODKŁADY BETONOWE Z BETONU B-7,5, NASTEPNIE IZOLACJĘ PRZECIWWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE IZOSLACJĘ TERMICZNA Z STYROPIANU FS 20 GRUB.8CM, NASTEPNIE IZOCLACJE PRZECIWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE PODŁOŻE BETONOWE Z BETONU B15 ZBROJONE SIATKĄ Z PRETÓW FI 6 10X10, 13. PARAPETY WEWNETRZNE Z PCV A ZEWNETRZNE ALUMINIOWE 14. ROBOTY MALARSKIE WYKONAĆ FARBAMI EMULSYJNYMI AKRYLOWYMI ORAZ OLEJNYMI; ZAKŁADA SIĘ MALOWANIE 2-KROTNE,- 786,64 M2- malowanie emulsyjne, 126,16 M2 - malowanie olejne 15. ELEMENTY STALOWE MALOWANIE 2-KROTNIE FARBAMI FTALOWYMI, 16. ZAKŁADA SIĘ ROZBIÓRKE POKRYCIA Z PŁYT AZBESTOWO-CEMENTOWYCH WRAZ Z ŁACENIEM I ORYNNOWANIEM; NOWE POKRYCIE Z BLACHY TRAPEZOWEJ T35 UŁOŻONEJ NA ŁATACH I KONTRŁATACH Z DREWNA IMPREGNOWANEGO 3-KROTNIE; POD KONTRŁATAMI ZAŁOŻONA WIATROIZOLACJA Z FOLII; OBRÓBLI BLACHARSKIE Z BLACHY PŁASKIEJ POWLEKANEJ; ORYNNOWANIE Z PCV O PARAMETRACH FIRMY MARLEY LUB RÓWNOWAŻNEJ - 230 M2 (należy dostarczyć niezbędny dokument potwierdzający jego utylizację) 17, PODBITKA OKAPU Z BOAZERII PCV NA RUSZCIE DREWNIANYM, 18. PRZEMUROWANIE ISTNIEJĄCYCH KOMINÓW CEGŁĄ KLINKIEROWĄ KL. 350 NA GOTOWEJ ZAPRAWIE DO KLINKIERU; DL Piotrówka 1. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIOWEJ WRAZ Z ŁACZNIKAMI I GNIAZDAMI; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO; W POMIESZCZENIACH OPRAWY ŚWIETLÓWKOWE 2X36W, ISTNIEJĄCA INSTALACJA NIE PODLEGA DEMONTAZOWI; 2. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ODGROMOWEJ 3. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI WOD-KAN OPARTEJ O RURY MIEDZIANE I PVC; ZAKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ MONTAŻ NOWEGO WYPOSAŻENIA SANIATARNEGO; ZAOPATRZENIE W CUW ZAKŁADA SIĘ Z BOJLERÓW ELEKTRYCZNYCH O POJ. 150DM3; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO, 4. WSZYSTKIE POMIESZCZENIA WYPOSAZONE W WENTYLATORY MECHANICZNE WYWIEWNE UMIESZCZONE W SCIANACH, 5. W CZĘŚCI ZAKŁADA SIĘ WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ NA NOWĄ Z OŚCIEŻNICAMI SKRZYNKOWYMI; STOLARKA POZOSTAJĄCA MALOWANA 2-KROTNIE FARBAMI OLEJNYMI; STOLARKA ZEWNETRZNA PCV NA PROFILACH DRZWIOWYCH PEŁNA Z WYPEŁNIENIEM PŁYTAMI WARSTWOWYMI TERMOIZOLACYJNYMI, 6. ISTNIEJACE OKNA DREWNIANE PRZEZNCZA SIĘ DO WYMIANY NA NOWE Z PVC O PROFILU 5-KOMOROWYM Z SZYBĄ O WSPÓŁCZYNNIKU U=1,1 W/M2K; OKNA OSADZANE NA DYBLE ZEWNETRZNE - 68,21 M2 schematy okien pokazane w zał. nr 7 7. NA SALI WIDOWISKOWE ZAKŁADA SIĘ UŁOŻENIE PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH DLA MONTAŻU NAGRZEWNIC CIEPŁEGO POWIETRZA - ELEKTRYCZNYCH 8. SCIANKI DZIAŁOWE NALEZY WYKONAC Z CEGŁY DZIURAWKI NA ZAPRAWIE CEM.-WAP. M-7 O GRUB. 6,5CM; 9. TYNKI II I III WARSTWOWE WYKONYWANE RECZNIE 10. OKŁADZINY SCIAN Z PŁYTEK CERAMICZNYCH GLAZUROWANYCH NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; NAROZNIKI ZEWNETRZNE ZAMKNIETE LISTWAMI PCV- 27,74 M2 11. WYKŁADZINY PODŁÓG Z PŁYTEK GRES NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; COKOLIKI Z PŁYTEK CERAMICZNYCH, - 388,39 M2 12. ZAKŁADA SIĘ ROZBIÓRKE ISTNIEJĄCYCH PODŁÓG DREWNIANYCH A W ICH MIEJSCE NALEZY WYKONAĆ PODKŁADY PIASKOWE, NASTEPNIE PODKŁADY BETONOWE Z BETONU B-7,5, NASTEPNIE IZOLACJĘ PRZECIWWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE IZOSLACJĘ TERMICZNA Z STYROPIANU FS 20 GRUB.8CM, NASTEPNIE IZOSLACJE PRZECIWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE PODŁOŻE BETONOWE Z BETONU B15 ZBROJONE SIATKĄ Z PRETÓW FI 6 10X10, 13. PARAPETY WEWNETRZNE Z PCV A ZEWNETRZNE ELUMINIOWE 14. ROBOTY MALARSKIE WYKONAĆ FARBAMI EMULSYJNYMI AKRYLOWYMI ORAZ OLEJNYMI; ZAKŁADA SIĘ MALOWANIE 2-KROTNE, - 416,05 M2 malowanie emulsyjne, 157 M2 malowanie olejne Budynek socjalny przy boisku sportowym w Trzcinicy 1. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIOWEJ WRAZ Z ŁACZNIKAMI I GNIAZDAMI; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO; W SANITARIATACH OPRAWY ŻAROWE (PLAFONIERY 60W) W POZOSTAŁYCH POMIESZCZENIACH OPRAWY ŚWIETLÓWKOWE 2X36W, ISTNIEJĄCA INSTALACJA NIE PODLEGA DEMONTAZOWU; 2. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ODGROMOWEJ 3. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI WOD-KAN OPARTEJ O RURY MIEDZIANE I PVC; ZAKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ MONTAŻ NOWEGO WYPOSAŻENIA SANIATARNEGO; 4. WSZYSTKIE POMIESZCZENIA WYPOSAZONE W WENTYLATORY MECHANICZNE WYWIEWNE UMIESZCZONE W SCIANACH, 5. W CZĘŚCI ZAKŁADA SIĘ WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ NA NOWĄ Z OŚCIEŻNICAMI SKRZYNKOWYMI- 7,38 M2 , STOLARKA POZOSTAJĄCA MALOWANA 2-KROTNIE FARBAMI OLEJNYMI, 6. ISTNIEJACE OKNA DREWNIANE PRZEZNZCA SIĘ DO WYMIANY NA NOWE Z PVC O PROFILU 5-KOMOROWYM Z SZYBĄ O WSPÓŁCZYNNIKU U=1,1 W/M2K; OKNA OSADZANE NA DYBLE ZEWNETRZNE - 4,50 M2 schematy okien pokazane w zał. nr 7 7. ISTNIEJACE SCIANKI Z PŁYT ORAZ OKŁADZINY ŚCIENNE PRZEZNZCA SIĘ DO ROZBIÓRKI, 8. SCIANKI DZIAŁOWE NALEZY WYKONAC Z CEGŁY DZIURAWKI NA ZAPRAWIE CEM.-WAP. M-7 O GRUB. 6,5CM; 9. TYNKI II I III WARSTWOWE WYKONYWANE RECZNIE 10. OKŁADZINY SCIAN Z PŁYTEK CERAMICZNYCH GLAZUROWANYCH NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; NAROZNIKI ZEWNETRZNE ZAMKNIETE LISTWAMI PCV; - 77,26 M2 11. WYKŁADZINY PODŁÓG Z PŁYTEK GRES 165,37 M2 NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; COKOLIKI Z LISTEW PCV, 12. ZAKŁADA SIĘ ROZBIÓRKE ISTNIEJĄCYCH PODŁÓG DREWNIANYCH A W ICH MIEJSCE NALEZY WYKONAĆ PODKŁADY PIASKOWE, NASTEPNIE PODKŁADY BETONOWE Z BETONU B-7,5, NASTEPNIE IZOLACJĘ PRZECIWWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE IZOSLACJĘ TERMICZNA Z STYROPIANU FS 20 GRUB.8CM, NASTEPNIE IZOSLACJE PRZECIWILGOCIOWA Z FOLII, NASTEPNIE PODŁOŻE BETONOWE Z BETONU B15 ZBROJONE SIATKĄ Z PRETÓW FI 6 10X10, 13. PARAPETY WEWNETRZNE Z PCV. 14. ROBOTY MALARSKIE WYKONAĆ FARBAMI EMULSYJNYMI AKRYLOWYMI ORAZ OLEJNYMI; ZAKŁADA SIĘ MALOWANIE 2-KROTNE - 409,27 M2 malowanie emulsyjne,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym prac remontowych budowlanych instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej ; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną o wartością min. 100 tyś zł na budynku użyteczności publicznej lub przemysłowym oraz dysponują potencjałem technicznym tzn. urządzeniami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - osobą, która będzie kierować robotami UWAGA: w przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanej, oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-4 zał. Nr 2 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zał. Nr 2a 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości minimum 100 tyś. zł oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zał. nr 3 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zał. nr 4 UWAGA: w przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanej, oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB). 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 9. dowód wniesienia wadium, 10. kosztorysy ofertowe w wersji skróconej (na kwotę zgodna z ceną ofertową) wraz z tabelą elementów scalonych - wymagane w dniu podpisania umowy 11. pełnomocnictwo (tylko w przypadku ubiegania się wspólnie o zamówienie) 12. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Do oferty należy dołączyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej, natomiast ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej będzie wymagane przy podpisaniu umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica budynek Agronomówki, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica parter, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja operacji pn. Remont Domu Ludowego w Wodzicznej, Laskach, Trzcinica i Piotrówka oraz remont budynku socjalnego przy boisku sportowym w Trzcinica będzie finansowana Środkami Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..