Przetarg nieograniczony na remont Biblioteki Filialnej w m. Laski
Trzcinica: Remont Biblioteki Filialnej w m. Laski
Numer ogłoszenia: 249377 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Biblioteki Filialnej w m. Laski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I OŚWIETLENIOWEJ WRAZ Z ŁACZNIKAMI I GNIAZDAMI; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO; W SANITARIATACH OPRAWY ŻAROWE (PLAFONIERY 60W) I ŚWIETLÓWKOWE 4X18W MONTOWANE W SUFICIE PODWIESZONYM; W POZOSTAŁYCH POMIESZCZENIACH OPRAWY ŚWIETLÓWKOWE 2X36W I, ISTNIEJĄCA INSTALACJA NIE PODLEGA DEMONTAZOWI; 2. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI ODGROMOWEJ 3. MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI WOD-KAN OPARTEJ O RURY MIEDZIANE I PVC; ZAKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ MONTAŻ NOWEGO WYPOSAŻENIA SANIATARNEGO; ZAOPATRZENIE W CUW ZAKŁADA SIĘ Z BOJLERA ELEKTRYCZNEGO O POJ. 150DM3; PRZEWODY MONTOWANE PODTYNKOWO, 4. WSZYSTKIE POMIESZCZENIA WYPOSAŻONE W WENTYLATORY MECHANICZNE WYWIEWNE UMIESZCZONE W SCIANACH LUB SUFITACH, 5. W SANITARIATACH ZAKŁADA SIĘ WYMIANĘ STOLARKI DRZWIOWEJ NA NOWĄ Z OŚCIEŻNICAMI SKRZYNKOWYMI; STOLARKA POZOSTAJĄCA MALOWANA 2-KROTNIE FARBAMI OLEJNYMI; 6. ISTNIEJACE OKNA DREWNIANE PRZEZNCZA SIĘ DO WYMIANY NA NOWE DREWNIANE Z DREWNA KLEJONEGO MIN. 3-WARSTWOWEGO, MALOWANE FARBAMI WODNYMI 2 KROTNIE, Z SZYBĄ O WSPÓŁCZYNNIKU U=1,1 W/M2K; OKNA OSADZANE NA DYBLE ZEWNETRZNE - 24,73 m2 podział w formie prostokąta stojącego z profilowanym przechodzącym ślemieniem schemat pokazany w zał. nr 7 7. W SANITARIATACH SUFIT PODWIESZONYM Z PŁYT DEKORACYJNYCH REGIPSOWYCH 8. W ZAKRESIE POKRYCIA DACHU ZAKŁADA SIĘ ROZBIÓRKĘ ISTNIEJACEGO POKRYCIA Z DACHÓWKI KARPIÓWKI W KOLORZE CEGLASTYM WRAZ Z ŁACENIEM; ZAKŁADA SIE WYKONANIE POKRYCIA Z DACHÓWKI KARPIÓWKI CERAMICZNEJ WRAZ Z ŁACENIEM I KONTRŁATAMI ORAZ WIATROIZOLACJĄ - 416,93 m2 9. TYNKI II I III WARSTWOWE WYKONYWANE RECZNIE - UZUPENIENIE 10. OKŁADZINY SCIAN Z PŁYTEK CERAMICZNYCH GLAZUROWANYCH NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; NAROZNIKI ZEWNETRZNE ZAMKNIETE LISTWAMI PCV - 28,73 m2 11. WYKŁADZINY PODŁÓG Z PŁYTEK GRES NA ZAPRAWIE KLEJOWEJ; COKOLIKI Z PŁYTEK CERAMICZNYCH - WC - 6,53 m2 12. PARAPETY WEWNETRZNE Z PCV A ZEWNETRZNE ALUMINIOWE 13. ROBOTY MALARSKIE WYKONAĆ FARBAMI EMULSYJNYMI AKRYLOWYMI - 586,89 m2 ORAZ OLEJNYMI; ZAKŁADA SIĘ MALOWANIE 2-KROTNE,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym prac remontowych instalacji wodno kanalizacyjnej i elektrycznej ; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną o wartością min. 100 tyś zł na budynku użyteczności publicznej lub przemysłowym oraz dysponują potencjałem technicznym tzn. urządzeniami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - osobą, która będzie kierować robotami UWAGA: w przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanej, oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-4 zał. Nr 2 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zał. Nr 2a 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości minimum 100 tyś. zł oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zał. nr 3 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zał. nr 4 UWAGA: w przypadku Kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji (kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanej, oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB). 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 9. dowód wniesienia wadium, 10. kosztorys ofertowy w wersji skróconej (na kwotę zgodna z ceną ofertową) wraz z tabelą elementów scalonych.- wymagany w dniu podpisania umowy. 11. pełnomocnictwo (tylko w przypadku ubiegania się wspólnie o zamówienie) 12. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Do oferty należy dołączyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej, natomiast ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej będzie wymagane przy podpisaniu umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica budynek Agronomówki, pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica parter, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja operacji pn. Remont Biblioteki Filialnej w Laskach będzie finansowany Środkami Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Romuald Trzepizur |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Romuald Trzepizur |
Data wprowadzenia: | 2009-12-21 11:23:59 |
Opublikował: | Romuald Trzepizur |
Data publikacji: | 2009-12-21 11:53:11 |
Ostatnia zmiana: | 2010-01-20 13:12:57 |
Ilość wyświetleń: | 1913 |