obrazek

Trzcinica: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w m. Kuźnica Trzcińska, Ignacówka Druga i Smardze
Numer ogłoszenia: 127148 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w m. Kuźnica Trzcińska, Ignacówka Druga i Smardze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w m. Kuźnica Trzcińska, Ignacówka Druga i Smardze. Zakres rzeczowy : Dotyczy drogi w m. Ignacówka Druga: 1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogowych) w terenie równinnym - 0,500 km 2.roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowy. na odł. do 1 km przy pojemności łyżki koparki 0,25 m3 grunt kat. III - koryto gł. 20 cm - 372,00 m3 3.profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ,wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - 1.860 ,00 m2 4.podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 23 cm - 1860,00 m2 5.mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - 1.860 m2 6.skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową 0,8 kg/m2 - 1.860,00 m2 7.warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, przy grubości warstwy - po zagęszczeniu 4 cm - mieszanka standard II - 1.760,00m2 8. ława pod ściek betonowe zwykłe - 3,00 m3 9. ścieki z elementów betonowych układane na podsypce cem.-wap. przy grubości prefabrykatów 15 cm - 50,00 m 10. plantowanie, formowanie poboczy z ziemi uzyskanej z koryta śr. gr. 15 cm - 1.000,00 m2 Dotyczy drogi w m. Smardze 1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogowych) w terenie równinnym - 0,100 km 2.roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowy. na odł. do 1km przy pojemności łyżki koparki 0,25 m3 / grunt kat. III - koryto gł. 20 cm - 84,00 m3 3. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ,wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - 420,00 m2 4. podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 23 cm - 420,00 m2 5.mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - 420 m2 6.skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową 0,8 kg/m2 - 420,00 m2 7.warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, przy grubości warstwy - po zagęszczeniu 4 cm - mieszanka standard II - 400,00 m2 8. plantowanie, formowanie poboczy z ziemi uzyskanej z koryta śr. gr. 15 cm - 200,00 m2 Dotyczy drogi w m. Kuźnica Trzcińska 1.roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogowych) w terenie równinnym - 0,500 km 2.roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowy. na odł. do 1km przy pojemności łyżki koparki 0,25 m3 grunt kat. III - koryto gł. 10,0 cm - 170,00 m3 3. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ,wykonane w gruncie kat.II-VI mechanicznie - 1.700,00 m2 4. podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1.700,00 m2 5.mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej - 1.700,00 m2 6.skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową 0,8 kg/m2 - 1.700,00 m2 7.warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, przy grubości warstwy - po zagęszczeniu 4 cm - mieszanka standard II - 1.600,00 m2 8. plantowanie, formowanie poboczy z ziemi uzyskanej z koryta śr. gr. 15 cm - 1.000,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum dwie roboty budowlane tożsame lub zbliżone z zakresem przedmiotu zamówienia , o wartości robót co najmniej 200 tyś. zł. brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - Wykazu sprzętu do wykonania zamówienia. (wg wzoru zał. nr 8).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (Należy przedstawić informacje na temat osoby - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Oświadczenie, że osoba - kierownik robót, wskazany w wykazie który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia określone odrębnymi przepisami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (wg wzoru zał. nr 1) wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych oraz dowód wniesienia wadium. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru zał. nr 2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica I piętro, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica parter, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wywieszono w dniu 10.05.2010 B. Z.