Przetarg nieograniczony na Budowę kanalizacji sanitarnej oraz kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Trzcinica - modernizacja hydroforni wraz z ujęciem wody w m. Trzcinicy , budowa budynku biurowo-magazynowego na oczyszczalni śc.
Załącznik - doprojektowany schemat technologiczny SUW znajduje się poniżej SIWZ
Załącznik - analiza fizykochemiczna wody surowej oraz schemat technologiczny- znajduje się poniżej SIWZ
Załącznik - dokumentacja budynku oczyszczalni ścieków znajduje się poniżej SIWZ
Trzcinica: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzeniaw wodę w Gminie Trzcinica - modernizacja hydroforni wraz z ujęciem wody w m. Trzcinicy , budowa budynku biurowo-magazynowego na oczyszczalni ścieków w m. Laski,
Numer ogłoszenia: 416554 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Trzcinica - modernizacja hydroforni wraz z ujęciem wody w m. Trzcinicy , budowa budynku biurowo-magazynowego na oczyszczalni ścieków w m. Laski,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek biurowo-magazynowy na oczyszczalni ścieków w m. Laski pow. zabudowy - 43,85 m2 kubatura - 152,40 m3 pow. użytkowa - 33,10 m2 - zakres ławy betonowe zbrojone 4 fi 12 i strzemiona fi 6 co 30 cm beton B 20 ściany fundamentowe bloczek M-6 gr. 25 cm powyżej pustak ceramiczny gr. 25 cm z ociepleniem styropian 8 cm , ścianki działowe gr. 12 cm cegła dziurawka, więźba dachu o ustroju krokwiowym pokrycie blacha trapezowa, posadzka z płytek ceramicznych, stolarka okienna i drzwiowa PCV i drewniana, tynki wewnętrzne kat. III 2-krotnie malowane farbą emulsyjną, zewnętrzne mineralne cienkowarstwowe. Modernizacja hydroforni wraz z ujęciem wody w m. Trzcinica pow. zabudowy - 298,30 m2 kubatura - 1121,60m3 pow. użytkowa - 264,49 m2 - zakres robót technologicznych - wymiana pomp w studni, demontaż hydroforów, aeratorów i odżelaziaczy, demontaż zestawu hydroforowego, remont kotłowni i montaż w nim agregatu prądotwórczego typ Fogo FI75 , montaż zestawu do chlorowania, remont hali technologicznej, chlorowni, magazynu pomieszczenia konserwatora, szatni i wc, montaż aeratora i zbiorników filtracyjnych ze złożem kwarcowym z wkładką filtracyjną z granulowanej masy katalitycznej, montaż całej armatury rurociągów ze stali nierdzewnej, montaż pełnej automatyki sterowania pracą stacji i awaryjnego informowania poprzez transmisję GPRS za pomocą modemu MT 101, budowa zbiornika wyrównawczego o poj.- 100 m3 - zakres robót elektrycznych - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z rozdzielniami, montaż instalacji odgromowej na budynku hydroforni, oświetlenia , ogrzewania - piece akumulacyjne, doprowadzenie kabli zewnętrznych do pomp w studniach oraz zbiornika wody i odstojnika wód popłucznych - zakres robót budowlanych - wymiana pokrycia dachowego na blachę trapez T - 326,20 m2 wraz z izolacją termiczną rynnami i rurami spustowymi, wykonanie fundamentów pod urządzenia technologiczne, posadzki z płytek gresowych - 248,29m2 , okładziny ścian płytkami ceramicznymi - 294,61 m2 , fundament pod zbiornik - 36,00 m2 , wymiana stolarki drzwiowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 30 000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegające na budowie, modernizacji lub rozbudowie hydroforni wraz z technologią tożsamą lub zbliżoną z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości robót co najmniej 1.200 000 zł brutto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie budynku biurowo-magazynowego tożsamą lub zbliżoną z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości robót co najmniej 80 000 zł brutto.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
dysponują przy realizacji zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisani do właściwej izby inżynierów budownictwa o doświadczeniu zawodowym co najmniej 5 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty zał. (nr 1) - formularz cenowy zał. (nr 1a) - dowód wpłacenia wadium - oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 (zał. nr 2)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1 konieczności zlecenia prac dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych 2 zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań projektowych niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; 3 zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają; 4 gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, 5 zmiany nazwy zadania; 6 zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych; 7 zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 8 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, obniżenie wynagrodzenia); 9 zmiany urzędowej stawki VAT; 10 zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zadania niewynikającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 11 zaistnienia przypadków losowych (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 piętro, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 parter, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja niniejszego przedsięwzięcia inwestycyjnego przewidziana jest do dofinansowania z funduszy europejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wywieszono w dniu 22.12.2010
Załączniki (18) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Romuald Trzepizur |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Romuald Trzepizur |
Data wprowadzenia: | 2010-12-22 11:31:20 |
Opublikował: | Romuald Trzepizur |
Data publikacji: | 2010-12-22 12:11:02 |
Ostatnia zmiana: | 2011-02-01 14:16:44 |
Ilość wyświetleń: | 3525 |