obrazek

Trzcinica: Modernizację Domu Ludowego w m. Laski, Wodziczna, Trzcinica, Piotrówka oraz budynku socjalnego przy boisku sportowym w m. Trzcinica - etap II
Numer ogłoszenia: 14496 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację Domu Ludowego w m. Laski, Wodziczna, Trzcinica, Piotrówka oraz budynku socjalnego przy boisku sportowym w m. Trzcinica - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DL Laski Przebudowa sanitariatów - wykonanie posadzek cementowych i ułożenie płytek m2 - 28,00 wykonanie ścianek działowych wraz tynkami m2 - 37,20 i ułożeniem płytek ceramicznych na ścianach m2 - 96,70 malowanie wewnętrzne m2 - 86,92 wymiana stolarki drzwiowej szt.- 11, ułożenie wełny mineralnej gr. 15 cm na stropie dużej sali na piętrze m2 - 534,33 , wykucie otworów i osadzenie kratek wentylacyjnych, wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - montaż 4 szt. umywalek oraz elektryczne podgrzewacze przepływowe , 5 szt. ustępów kompakt i 1 szt. pisuara, wykonanie instalacji co grzejniki w WC oraz wentylacji - nawiewnej pod oknami z czerpnią 33 szt. oraz wywiewnej wentylatory o średnicy otworu ssącego 125 typ TURBO w WC szt. 2 i grawitacyjna wywietrznikiem dachowym fi 315 szt. 3 - sala na piętrze. Roboty dodatkowe - IMPREGNACJA OGNIOOCHRONNA 2-KROTNA PASA DOLNEGO WIĄZARÓW DESKOWYCH - ZAŁOŻENIE OCHRONNYCH RUR KARBOWANYCH NAD STROPEM - WCIAGNIĘCIE PRZEWODÓW DO RUR OCHRONNYCH - MONTAŻ NOWYCH ŁACZNIKÓW OSWIETLENIOWYCH - MONTAŻ NOWEGO ZABEZPIECZENIA DLA OŚWIETLENIA W ISTNIEJĄCEJ TABLICY ROZDZIELCZEJ, POPRZEZ ZAMONTOWANIE 2 SZT ZABEZPIECZEŃ TYPU S 301 - WYMIANA LAMP ŻAROWYCH NA TYPU PLAFONIERA - MONTAZ LAMP ŚWIETLÓWKOWYCH 4 SZT Z RASTERM MOCOWANYCH NA SUFICIE - WYKONANIE NOWEGO PODEJSCIA POD ŁĄCZNIKI Z TABLICY ROZDZIELCZEJ PRZEWODEM YDYp 3X2,5mm2 DL Wodziczna ZAKRES ROBÓT: - ŚCIĘCIE LUB ZERWANIE LUŹNYCH CZĘŚCI POKRYCIA PAPOWEGO WRAZ Z OBRÓBKAMI Z BLACY UŁOŻENIE IZOLOCJI POZIOMEJ PŁYTY Z WEŁNY MIN. GR. 15CM, POKRYCIE PAPA TERMOZGRZEWALNA DWUWUWARSTWOWO - MONTAŻ RYNIEN I RUR SPUSTOWYC PCV NP. MARLEY - DEMONTAZ I MONTAŻ STOLARKI DRZWIOWEJ WEWNETRZNEJ NA OŚCIEŻNICACH REGULOWANYCH SKRZYNKOWYCH - WYKONANIE WARSTWY WYRÓWNAWCZEJ NA POSADZKACH I ZAŁOŻENIE PŁYTEK GRES SZKLIWIOWNYCH WRAZ Z COKOŁEM, - ZAŁOŻENIE W POM. 2,3 PŁYTEK ŚCIENNYCH GLAZUROWANYCH NA WYSOKOŚC 1,5M - MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW 2-KROTNIE FARBAMI EMULSYJNYMI PO WCZEŚNIEJSZYM 2-KROTNYM GIPSOWANIU - WYKONANIE ŚCIANKI Z PŁYT GIPS.-KARTON. WODOODPORNYCH NA PROFILU STALOWYM 55; - MONTAŻ KOMINKA - ROZBIÓRKA PIECA KAFLOWEGO, ŚCIANEK DZIAŁOWYCH ORAZ UZUPEŁNIENIE OTWORU OKIENNEGO - WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - MONTAŻ SUFITU PODWIESZANEGO - DEMONTAZ URZĄDZEŃ SANITARNYCH I MONTAŻ NOWEJ MISKI USTĘPOWEJ, UMYWALI I ZLEWOZMYWAKA Z BLACHY NIERDZEWNEJ 2-KOMOROWEGO Z OCIEKACZEM NA SZAFCE - WYKONANIE KANALIZACJI Z RUR PCV - MONTAZ BATERII STOJĄCYCH - MALOWANIE FARBA OLEJNĄ - MONTAŻ KOMINKA WOLNOSTOJĄCEGO ŻELIWNEGO Z NADMUCHEM - WYKONANIE OPASKI WOKÓŁ BUDYNKU Z KOSTKI BRUKOWEJ DL Piotrówka DOSTAWA I MONTAŻ ELEKTRYCZNYCH NAGRZEWNIC POWIETRZA O MOCY DO 30 kW TYP ENWS-15/30 LUB RÓWNOWAŻNE SZT. 2 DL Trzcinica ŁAZIENKA - UŁOŻENIE PŁYTEK GLAZUROWYCH NA ŚCIANIE 50,26 M2 WYKONANIE ŚCIANKI SKKI - 11,02 M2 , WYKONANIE KANAALIZACJI Z RUR PCV MONTAŻ PISUARA I 2 USTĘPÓW KOMPAKT, 3 SZT. UMYWALEK ORAZ 2 SZT.ELEKTRYCZNYCH PODGRZEWACZY WODY , MONTAŻ GRZEJNIKA STALOWEGO ŁAZIENKOWEGO O WYS. DO 1200 MM, WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZETEM I OŚWIETLENIEM , WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM Budynek socjalny przy boisku sportowym - zakres obejmuje zakup i dostawę wyposażenie odrębne postępowanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum jedną robotę budowlaną tożsamą lub zbliżoną z zakresem przedmiotu zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w tym prac remontowych instalacji centralnego ogrzewania i elektrycznej ; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną na budynku użyteczności publicznej lub przemysłowym, o wartości robót co najmniej 100 tyś. zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (Należy przedstawić informacje na temat osoby - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) b) Oświadczenie, że osoba - kierownik budowy, wskazany w wykazie który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia określone odrębnymi przepisami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (wg wzoru zał. nr 1) wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych oraz formularz cenowy (wg wzoru zał. nr 1a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; (wg wzoru zał. nr 2);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica I piętro, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica parter, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w/w przedsięwzięcia inwestycyjne przewidziane są do dofinansowania z funduszy europejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 - wysokości 75% poniesionych kosztów kwalifikowanych operacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Wywieszono w dniu 28.01.2011 r.