obrazek

 obrazek

 obrazek

obrazek

Trzcinica: Zakup i dostawa samochodu fabrycznie nowego 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - dzieci i młodzieży, przystosowanego do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 75882 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu fabrycznie nowego 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - dzieci i młodzieży, przystosowanego do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 busa - samochodu osobowego 9-cio osobowego (kierowca + 8 osób) do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym 1 miejsce przystosowane do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. 2.1. Dostawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: 1) mechanicznej min. 24 miesiące, 2) antykorozyjnej min. 36 miesięcy, 3) na powłokę lakierniczą min. 3 lata. 2.2.Dostawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie OC AC NNW na czas konieczny do jego przetransportowania na miejsce w Trzcinicy. 2.3. Pojazd musi posiadać dokument potwierdzający dopuszczenie do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz homologację na przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych. Dostawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać kartę pojazdu, aktualne świadectwo homologacji, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi w języku polskim, polisę ubezpieczeniową oraz dwa komplety kluczyków. 2.4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę samochód spełniał co najmniej wszystkie poniższe wymagania. Niespełnienie któregokolwiek z wymagań będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej ze specyfikacją. 2.5. Minimalne parametry busa : - samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2011 lub 2012, (nie może pochodzić z ekspozycji, nie może być autem testowym lub użytkowane jako auto zastępcze) - silnik - wysokoprężny napędzany olejem napędowym z turbodoładowaniem o pojemności min. 1,9 l - moc minimalna - 115 KM - nadwozie z przedłużoną kabiną , całkowicie przeszklone w części pasażerskiej szyby boczne przyciemniane, drzwi boczne przesuwne z prawej strony, drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe, podgrzewane z wycieraczkami i spryskiwaczem, - przestrzeń bagażowa - długość przestrzeni ładunkowej za 3 rzędami siedzeń minimum 900 mm, - samochód przeznaczony do przewozu 9-ciu osób łącznie z kierowcą - samochód przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, musi posiadać pasy bezpieczeństwa mocujące wózek i osobę niepełnosprawną oraz musi posiadać najazd aluminiowy z bieżnią antypoślizgową dla wózka inwalidzkiego - od tylnych drzwi pojazdu a także możliwość demontażu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń bez użycia narzędzi, - szyny podłogowe wzdłuż pojazdu mocujące jeden wózek w podłodze pojazdu, - nadwozie pokryte lakierem metalizowanym w kolorze: nie żółtym, nie białym , nie czarnym, - manualna skrzynia biegów 6 biegowa + wsteczny - komputer pokładowy, - elektrycznie sterowane szyby boczne przednie, - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne w kolorze nadwozia lub czarnym, po stronie kierowcy asferyczne, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - układ hamulcowy z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), - regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach - centralny zamek zdalnie sterowany + immobiliser, - poduszki powietrzne - przednie (kierowca i pasażer), - zagłówki kierowcy i pasażera regulowane na wysokości, - klimatyzacja min. półautomatyczna rozbudowana w części pasażerskiej, - ogrzewanie również w przestrzeni pasażerskiej, - reflektory przednie regulowane elektrycznie z miejsca kierowcy, - oświetlenie przeciwmgielne (przód i tył) - lampy sufitowe - komplet dywaników podłogowych, - tapicerka materiałowa, podsufitka na całości pojazdu, - fotel kierowcy z regulacją oraz podłokietnikiem, podwójne siedzenie koło kierowcy, - pasy bezpieczeństwa 3 punktowe bezwładnościowe w drugim i trzecim rzędzie siedzeń dla kierowcy i pasażera z napinaczami, - radioodtwarzacz CD oraz głośniki - przód i tył, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - komplet kół z ogumieniem letnim i zimowym (4 szt.) z felgami i kołpaki (4 szt.) założone na samochodzie , zestaw naprawczy do kół, lewarek - chlapacze przednie kół, - trzecie światło STOP, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem - inwalidzi - oraz na drzwiach od kierowcy logo PEFRON - gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, komplet kluczy - hak holowniczy z możliwością demontażu, - czujnik parkowania w tylnym zderzaku, - dodatkowe zabezpieczenie antywłamaniowe pojazdu - autoalarm, - sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ustanowiono warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz min. co najmniej 1 dostawy busa - samochodu osobowego 9-cio osobowego (kierowca + 8 osób) do przewozu osób niepełnosprawnych - dzieci i młodzieży przystosowanego do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ustanowiono warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ustanowiono warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ustanowiono warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie z art. 22 Pzp ( zał. 2) oświadczenie, że oferowany bus spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ (zał. nr 7)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 5 niniejszego punktu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszczalne są jednakże za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że są one korzystne dla Zamawiającego i dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępach 3 i 5 niniejszego punktu. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć: 1) zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy, 2) zmiany terminu lub miejsca dostarczenia przedmiotu umowy, 3) zmiany nazwy zadania lub zmiany nazwy Wykonawcy, 4) zmiany osób reprezentujących strony umowy. 4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na cenę, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) obniżenie ceny, 2) zwiększenie wartości przedmiotu umowy lub usprawnienia w trakcie jego użytkowania, 3) podniesienie bezpieczeństwa w użytkowaniu przedmiotu umowy, 4) opóźnienia, utrudnienia lub inne przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, 5) zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, albo konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych lub funkcjonalnych niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 6) zaistnienie przypadków losowych (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, 7) siła wyższa. 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica I piętro, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica parter, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Wywieszono w dniu 12.03.2012 r.