Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 751 548,91 zł na okres 10 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków majątkowych w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 365710 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 751 548,91 zł na okres 10 lat na finansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją wydatków majątkowych w 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie zakresu zamówienia 1.1.Okres kredytowania: lata 2012-2022. 1.2 Przewidywany termin uruchomienia kredytu - 05.11.2012 r w kwocie - 751 548,91 zł 1.3 Spłaty rat kapitałowych - spłata kredytu w złotych polskich będzie następowła kwartalnie , w terminie ostatniego dnia miesiąca marca, czerwca, września, grudnia z karencją spłaty pierwszej raty do 31.03.2013 r . Jeżeli ostatnim dniem miesiąca będzie dzień świąteczny , niedziela lub dzień wolny od pracy płatność nastapi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu . Kredyt spłacany będzie w 38 kwartalnych ratach wg nastepującego harmonogramu : Rok 2013 : Suma rat kredytu 18 259,91 z w tym : I rata 3 259,91 zł II rata 5 000,00 zł III rata 5 000,00 zł IV rata 5 000,00 zł Rok 2014 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2015 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2016 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2017 : Suma rat kredytu 50 000,00 z w tym : I rata 12 500,00 zł II rata 12 500,00 zł III rata 12 500,00 zł IV rata 12 500,00 zł Rok 2018 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2019 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2020 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2021 : Suma rat kredytu 120 000,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 30 000,00 zł III rata 30 000,00 zł IV rata 30 000,00 zł Rok 2022 : Suma rat kredytu 53 289,00 z w tym : I rata 30 000,00 zł II rata 23 289,00 zł Zakończenie spłaty: 30 czerwca 2022r. (uwaga: - usytuowanie innego dnia miesiąca jest możliwe do dwustronnego ustalenia z wykonawcą którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza) 1.4 Odsetki od kredytu naliczane będą od niespłaconego kapitału za okresy kwartalne i podlegają spłacie do 20 dnia po zakończeniu kwartału. Odsetki płatne na podstawie przesłanego przez kredytodawcę , na 7dni przed terminem płatności , zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Podstawą do obliczenia oprocentowania udzielonego kredytu będzie publikowana stawka WIBOR dla 3 miesięcznych depozytów bankowych notowana na dwa dni robocze poprzedzające zakończenie okresu obrachunkowego plus marża banku . 1.5 Przewidywany termin uruchomienia kredytu - 05.11.2012r Zamawiający zastrzega sobie możliwośc uruchomienia kredytu w okresie 45 dni od planowanego terminu, adekwatnie do przyjętych do zapłaty faktur za realizację przedsięwzięć inwestycyjnych . 1.6 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy. 1.7 Sposób zabezpieczenia kredytu weksel In blanco z deklaracją wekslową. 1.8. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej, który będzie stanowił załącznik do oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2022.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- koncesja, zezwolenie lub licencja tzn. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo Bankowe (j.t. Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.) , a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe - innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. albo inne dokumenty równoważne (w przypadku banku państwowego należy podać rocznik, numeru i pozycję właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie na mocy którego został utworzony bank).
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (wg wzoru zał. Nr 1 ) 2. Proponowany wzór umowy kredytowej. 3. Proponowany wzór weksla in blanco wraz ze wzorem deklaracji wekslowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzcinicy, ul. Jana Pawła II 47, I piętro, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzcinicy, ul. Jana Pawła II 47, parter, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki (11) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Roman Jokiel |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Roman Jokiel |
Data wprowadzenia: | 2012-09-26 07:59:40 |
Opublikował: | Roman Jokiel |
Data publikacji: | 2012-09-26 08:34:34 |
Ostatnia zmiana: | 2012-10-08 10:34:38 |
Ilość wyświetleń: | 1678 |