Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia kuchni do przedszkola w m. Trzcinica
Numer ogłoszenia: 94546 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 86302 - 2014 data 14.03.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, fax. 062 7815001.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: 24.03.2014 godzina 10:00.
- W ogłoszeniu powinno być: 25.03.2014 godzina 10:00.
Numer ogłoszenia: 86302 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni do przedszkola w m. Trzcinica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza do przedszkola w m. Trzcinica Rodzaj oraz ilości wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ Wszystkie wyposażenie i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone towary (produkty) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy elementów oraz parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta ani wskazać na dany wyrób, materiał lub element. Urządzenia równoważne zaproponowane w ofercie powinny posiadać parametry techniczne, jakościowe i materiałowe nie gorsze od opisanych z tym że: a) podane gabaryty ( wymiary, pojemności) powinny mieścić się w opisanym zakresie, w przypadku jeśli wymiar opisany jest jako min. Zamawiający dopuszcza zwiększenie wymiaru lub jeśli wymiar określono jako max. zmniejszenie wymiaru do 10 % b) w przypadku urządzeń dla których moc podana jest w kW moc elektryczna proponowanych urządzeń nie może przekroczyć mocy projektowanej. c) w przypadku urządzeń dla których moc podana jest w W a nie została określona w przedziałach, Zamawiający dopuszcza zwiększenie maksymalnej mocy urządzeń o max. 10 %. d) w przypadku urządzeń gazowych dla których moc urządzeń nie została określona w przedziałach może się różnić o ± 5 % od mocy projektowanej. W przypadku wyposażenia (stoły, szafy, regały, baseny, zlewy itp.) zamawiający uzna wyposażenie za spełniające wymagania jeśli grubości elementów konstrukcyjnych blach/ profili/blatów/ półek będą nie mniejsze niż opisane. Wszystkie elementy wyposażenia powinny mieć regulowaną wysokość. Należy zwrócić uwagę iż znaczną część wymiarów należy domierzyć na obiekcie po wykonaniu okładzin podłogowych i ściennych. Wykonawca, w ofercie jest obowiązany wskazać producenta wyposażenia oraz producenta i typ danego urządzenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie - zał. nr 2
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wyposażenia kuchni o wartości minimum 200.000zł brutto każda. - zał. nr 4
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował osobami, które zamontują dostarczone wyposażenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami BHP oraz będą posiadały stosowne uprawnienia. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączony wykaz osób oraz oświadczenie, zał. nr 8
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
osoby posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - zał. nr 8a
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie - oświadczenie zał. nr 2
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, szczegółowe zestawienie kosztów - zał. nr 5 do SIWZ, wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcinica ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica piętro, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trzcinica ul. Jana Pawła II 47 63-620 Trzcinica parter, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wywieszono w dniu 14.03.2014 r.
Załączniki (14) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Roman Jokiel |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Roman Jokiel |
Data wprowadzenia: | 2014-03-14 10:09:10 |
Opublikował: | Roman Jokiel |
Data publikacji: | 2014-03-14 10:14:50 |
Ostatnia zmiana: | 2014-03-26 10:20:24 |
Ilość wyświetleń: | 1859 |