obrazek

Odpowiedź na zapytanie SIWZ z załącznikami są dostępne do pobrania za dokumentacją do przetargu.

obrazek

Trzcinica: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Laski, droga wewnętrzna ZS Laski, Dzierżążnik, Jelenia Głowa, Smardze oraz o nawierzchni kaminnej miejscowości Laski, Osiedle Spółdzielcze
Numer ogłoszenia: 61856 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Laski, droga wewnętrzna ZS Laski, Dzierżążnik, Jelenia Głowa, Smardze oraz o nawierzchni kaminnej miejscowości Laski, Osiedle Spółdzielcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy : dotyczy drogi w m.Laski, droga wewnętrza ZS Laski · demontaż istniejących krawężników, obrzeży, nawierzchni chodników oraz części nawierzchni bitumicznej i wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy, · montaż krawężników betonowych 15x30cm na ławie z betonu C12/15 z oporem, m - 173,50 · montaż oporników betonowych 8x25cm na ławie betonowej z oporem m - 52 · wykonanie robót ziemnych na długości 82,5mb polegających na korytowaniu pod nawierzchnię bitumiczną, chodnika oraz wyprofilowanie poboczy, · ułożenie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102, · ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 8,00 cm wg PN-S-06102, · ułożenie nawierzchni jezdni o grubości 5cm z betonu asfaltowego m2 - 487,50 · ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, m2 - 110 · wykonanie 2 szt. wpustów deszczowych z podłączeniem rurą PCV fi 200mm do istniejącej kanalizacji deszczowej dotyczy drogi w m. Laski Osiedle Spółdzielcze · demontaż istniejących płyt drogowych, demontaż istniejących krawężników, wymianę 2 szt. studni deszczowych, wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy, · montaż krawężników betonowych 15x30cm na ławie z betonu C12/15 z oporem, · montaż oporników betonowych 12x25cm na ławie z betonu C12/15 z oporem, · wykonanie robót ziemnych na długości 169mb polegających na korytowaniu drogi oraz wyprofilowanie poboczy, · ułożenie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102, · ułożenie nawierzchni jezdni z kostki granitowej 9/11cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10cm, m2 - 489,75 · wykonanie jednego wpustu deszczowego z podłączeniem rurą PCV fi 200mm do istniejącej (przeznaczonej do wymiany) studni deszczowej dotyczy drogi w m. Smardze · wykonanie robót ziemnych na długości 300,00mb polegających na korytowaniu na głębokość średnio 10 cm na zjazdach 23 cm oraz wyprofilowanie poboczy, · ułożenie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102, · ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.8,00cm wg PN-S-06102, · ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów o grubości 5cm z betonu asfaltowego m2 - 1263,00 · montaż znaku drogowego A-7 na skrzyżowaniu z drogą powiatową, · montaż 2 szt. barier SP-06 dł. 4,00m każda wraz z zakończeniami dł. 2 x 2,50m na każdej barierze dotyczy drogi w m. Dzierżążnik · wykonanie robót ziemnych na długości 391,50mb polegających na korytowaniu na głębokość od 10cm do 28 cm na zjazdach 23 cm oraz wyprofilowanie poboczy, · ułożenie podsypki piaskowej gr. 20cm na odcinku od km 0+358 do 0+391,5, · ułożenie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102, · ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.8,00cm wg PN-S-06102, · ułożenie nawierzchni jezdni o grubości 5cm z betonu asfaltowego m2 - 1755,25 · ułożenie krawężnika na ławie betonowej m - 156 dotyczy drogi w m. Jelenia Głowa · wykonanie robót ziemnych na długości 300,00mb polegających na korytowaniu na głębokość średnio 18 cm na zjazdach 23 cm oraz wyprofilowanie poboczy, · ułożenie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102, · ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 8,00cm wg PN-S-06102, · ułożenie nawierzchni jezdni i zjazdów o grubości 5 cm z betonu asfaltowego m2 - 1407,00.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum dwie roboty budowlane tożsame lub zbliżone z zakresem przedmiotu zamówienia , o wartości robót co najmniej 500 tys. zł. brutto każda.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie ustanowiono warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie ustanowiono warunku

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

nie ustanowiono warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy i cenowy (wg wzoru zał. nr 1 i 1 a) wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych oraz dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Termin płatności faktur - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, I piętro, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trzcinica, ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, parter, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie