Postępowanie w sprawie dokonania zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
Symbol:
Wydział:
stanowisko ds. ogólnych
Podstawa prawna:
Art. 88d ustawy z dnia 19.11. 1999 roku. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami).
Opłaty:
brak
Termin odpowiedzi:
Do 14 dni.
Jednostka odpowiadająca:
inspektor d/s ogólnych - Zofia Kwaśniak
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi:
Osoba prowadząca w/w sprawy: inspektor Zofia Kwaśniak, budynek Urzędu Gminy, parter, pokój nr 4. Tel (062) 78 15 000
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w sali obsługi interesanta lub biurze prowadzącym sprawę.
Odbiór duplikatu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:
· osobiście przez wnioskodawcę; dokument odbiera się w Urzędzie Gminy,
· za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
Dokumenty
• Zgłoszenie zmiany w ewidencji działalności gospodarczej.
• oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
• dowody osobiste osób ubiegających się o zmianę wpisu