Przetarg nieograniczony na budowę dróg o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Laski Osiedle Nowe, Wodziczna droga nr 87361P, Kuźnica Trzcińska dz.nr 163 i 169/2,Kuźnica Trzcińska dz.nr 154/13 i 153 oraz przebudowa drogi gminnej - budowa mijanek w m. Pomiany
Numer ogłoszenia: 81850 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Laski Osiedle Nowe, Wodziczna droga nr 87361P, Kuźnica Trzcińska dz.nr 163 i 169/2,Kuźnica Trzcińska dz.nr 154/13 i 153 oraz przebudowa drogi gminnej - budowa mijanek w m. Pomiany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy : dotyczy drogi w m. Laski Osiedle Nowe Zakres prac obejmuje: 1.Wykorytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni o szer. 4,0m na długości 411,60 mb drogi. 2.Wykonanie warstwy gr. 10cm z chudego betonu 2,5MPa. 3.Wykonanie podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego oraz poboczy z kamienia łamanego. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm. 5.Montaż krawężnika betonowego 15x30x100cm. 6.Montaż oznakowania pionowego. 7.Roboty ziemne. 8.Montaż rur typu AROT na przewodach telekomunikacyjnych i energetycznych. 9.Montaż wpustów ulicznych i przykanalików 10.Przełożenie istniejącego zjazdu z kostki brukowej betonowej wraz z wykonaniem podbudowy gr. 15 cm z chudego betonu (MPa.dotyczy drogi w m. Wodziczna droga nr 87361P dotyczy drogi w m. Wodziczna droga nr 87361P, Zakres prac obejmuje: 1.Wykorytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni o szer. 4,0m na długości 400 mb drogi w tym koryto pod zjazdy. 2.Wykonanie warstwy gr. 10cm z chudego betonu 2,5MPa. 3.Wykonanie podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm. 5.Wykonanie zjazdów na posesje i poboczy gruntowych. 6.Montaż oznakowania pionowego. 7.Roboty ziemne, wycinkę krzewów oraz karczowanie pnia. dotyczy drogi w m. Kuźnica Trzcińska dz nr 163 i 160/2 Zakres prac obejmuje: 1.Wykorytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni o szer. 4,0m na długości 71,80 mb drogi. 2.Wykonanie warstwy gr. 10cm z chudego betonu 2,5MPa. 3.Wykonanie podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego oraz poboczy z kamienia łamanego. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm. 5.Montaż krawężnika betonowego 15x22x100cm. 6.Montaż oznakowania pionowego. 7.Roboty ziemne. 8.Montaż odwodnienia: 2 szt. wpustów ulicznych, 1szt. studni chłonnej betonowej fi 1200mm z włazem kanałowym żeliwnym gł.2,00m wypełnionej do wys. 1,00m żwirem płukanym zaizolowanym od spodu geowłókniną TERRAM 1300 oraz 10mb przykanalików z rur PCV fi 160mm. dotyczy drogi w m. Kuźnica Trzcińska dz.nr 154/13 i 153 Zakres przac obejmuje: 1.Wykorytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni o szer. 3,5m na długości 121,80 mb drogi. 2.Wykonanie warstwy gr. 10cm z chudego betonu 2,5MPa. 3.Wykonanie podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm. 5.Wykonanie poboczy gruntowych. 6.Montaż oznakowania pionowego. 7.Roboty ziemne. dotyczy przebudowy drogi gminnej - budowa mijanek w m. Pomiany Zakres prac obejmuje: 1.Wykorytowanie pod konstrukcje nawierzchni jezdni dwóch zatok mijankowych o szer. 2,5m na długości 20,00 mb każda. 2.Wykonanie warstwy gr. 10cm z chudego betonu 2,5MPa. 3.Wykonanie podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego. 4.Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5cm. 5.Wykonanie poboczy kamiennych. 6.Zabezpieczenie rurami AROT-a przewodów telekomunikacyjnych. 7.Roboty ziemne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez wykonawcę szczególnie specjalnych uprawnień;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykonawca musi wykazać że, wykonał minimum dwie roboty budowlane tożsame lub zbliżone z zakresem przedmiotu zamówienia , o wartości robót co najmniej 500 tys. zł. brutto każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie ustanowiono warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie ustanowiono warunku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie ustanowiono warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy i cenowy (wg wzoru zał. nr 1 i 1 a) wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych oraz dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcinica, ul. Jana Pawła 47A, I piętro, pokój nr 7, 63-620 Trzcinica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trzcinica, ul. Jana Pawła 47, parter, pokój nr 1, 63-620 Trzcinica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki (16) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Roman Jokiel |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Roman Jokiel |
Data wprowadzenia: | 2016-04-08 10:22:42 |
Opublikował: | Roman Jokiel |
Data publikacji: | 2016-04-08 10:51:16 |
Ostatnia zmiana: | 2016-04-29 08:55:37 |
Ilość wyświetleń: | 1335 |